.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي فرمانداران جديد املش و شفت

استاندار گيلان روز شنبه با حضور در جلسات جداگانه شوراي اداري شهرستان هاي املش و شفت فرمانداران جديد اين شهرستان هارا معرفي كرد.
" علي عبداللهي " در اين مراسم‌ها با تاكيد بر رفع مشكلات مردم گفت :
آنچه امروز به بركت انقلاب اسلامي نصيب مردم شده است ، حاصل كاري است كه امام راحل انجام داده و ما هرچه داريم و اگر توفيق خدمتگذاري به مردم را پيدا كرديم به بركت نهضت امام خميني (ره) بوده است. وي اضافه كرد: حضرت امام خميني در رسيدگي به محرومين از كوچكترين تلاش فروگذار نمي‌كرد. وي اظهار داشت: بين مردم و دولت هيچ فاصله‌اي وجود ندارد و مردم تعيين كننده و صاحب حكومت هستند. وي در خصوص فلسفه تغيير مديريت‌ها افزود: توقف زياد در يك مسووليت به صلاح نيست و انسان بايد براي پست و مقام ناراحت و يا شاد نباشد و اگر انسان خدمتگذاري باشد ، قابل ارزش است. استاندار گيلان در پايان جلسات شوراي اداري شهرستان‌هاي املش و شفت به ترتيب "جمشيد ناصح نصيحت گو " را به عنوان فرماندار جديد شهرستان املش و "مهدي اسماعيل پور" را به عنوان فرماندار جديد شهرستان شفت به حاضرين معرفي و از خدمات فرمانداراي قبلي تقدير كرد.
همچنين طي مراسم ديگري كه در شهرستان لنگرود با حضور معاون سياسي و امنيتي استانداري گيلان برگزار شد " معصوم فريدوني " به عنوان بخشدار جديد بخش مركزي اين شهرستان معرفي شد. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.546 seconds.